قديم 24-07-2012, 03:24 AM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الدليل الشامل عن جميع تقاريرى المصوره بمنتدى مصر موتورز

ياباشا أنا مش عارف أقول لك أيه على سرعة الرد وعلى تفاعلك وأيجابيتك مع جميع الأخوة والأخوات فى المنتدي .. أنت شكلك أنسان عشري وبتحب تخدم الناس وربنا يجعله فى ميزان حسناتك أن شاء الله ويجعلك دائماً نافع للناس بما علمك ..
أنا مكدبش عليك أنى أستريحت كتير للوجان المانيوال وبصراحة ما بثقش فى فتيس أى عربية أتوماتيك تحت شريحة ال 120 ألف . أنا كنت عاوزك تساعدنى أعرف أجيبها منين مع العلم أنى من القاهرة . لأنى سمعت أن فى معارض بتدي هدايا وبتعمل تخفيضات .. وأنا كنت سألت عند معرض الطارق بالتليفون وقالوا لى أن المانييوال ب 72 ألف ومش عاوزين يعملوا تخفيض .. ياريت لو معاك رقم تليفونات السبع ومحمد زكى أكون شاكر جدا لك

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله