قديم 29-12-2010, 05:15 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد عايز قطع الغيار باسعار الجملة والمصنعيات كمان

انا بتكلم عن نفسى صعب اوى الموضوع ده وان كان تفكيرك بالشكل ده شىء ممتاز وايجابى بس واقعياًَ صعب
انا مثلا عايز جوز كبالن وتيل وشوية حاجات بقالى يمكن شهرين ومكسل اجيبهم وكل يوم اقول بكره اروح علماً بانى عارف الاماكن وكل حاجة بس كسل ومشاغل فصعب اتربط كمان بحد تانى

من ناحية تانية ممكن انا مثلا ابقى عايز اجيب اكصدام انزل اجيبه جديد الاقى غالى اقول اشتريه استيراد او حتى ما اجيبهوش واصلح القديم ساعتها هقولكم متعمولش حسابى فى الاكصدامات

صعب اوى تنظيم حاجة بالشكل ده ان لم يكن مستحيل والمجهود اللى هيتعمل فى تنظيم حاجة زى كده مين هيتولاه وهيبقى المقابل بتاعة ايه خاصة ان حاجة زى كده بالشكل ده هتبقى مرهقة جدا جداً ومحتاجة تفرغ

لكن لو على الخصومات ممكن اى حد فينا يلاقى موزع قطع غيار اسعارة كويسه وقبل الاسعار حاجتة كويسه ومبيشتغلش فى قطع مضروبة اقولة اعرفه بالموقع واعرض عليه انه يدى للاعضاء عروض وخصومات ويكسب فى المقابل دعاية ليه على الانترنت من خلال موقعنا واعضائنا
وده اللى احنا بنعملة فعلاً الحمد لله

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش