قديم 05-07-2009, 11:48 AM
wawoo wawoo غير متواجد حالياً

wawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond reputewawoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: من سيقدم على شراء الفئة C الجديده .... لحظه من فضلك لتتعرف على السياره جيدا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamel مشاهدة المشاركة

أنا مش معاك في إن الثلاث شركات دول بالتحديد مش مواكبين العصر ptmnlo123per131
أنا شايف إنهم سابقين عصرهم ..... خاصة مرسيدس و بي ام دبليو

من فضلك راجع نفسك تاني ptmnlo123per117
هما سباقين بالتطوير الهندسى و المكانيكى مافيش شك , انما المودلات التجارية متاخرة شوية فى الناحية الجمالية والتصميم , هما عندهم مودلات ثورية جدا بس كلها تجريبية ولا تصل للانتاج التاجرى , لانهم خيفين يفقدو هاوية سيارتهم فى المودلات التجارية .

عشان تفهم قصدى اكتر اتفرج على شغل اوبل او فورد الجديد و انت حتفهم انا اقصد اية بالتطوير التصميمى , عشان اطور تصميم لازم اتنازل شوية عن خطوط تقليدية متوارثة من سنين , مش معنى كدة ان مرسيدس مثلا مش بتطور قى التصميم , فى تطوير طبعا فى التصميمات , بس اقصد ان فى تحفظ كبير فى التطوير و دة على حساب الحداثة و موكبة العصر فى التصميم .

انا بتكلم بشكل عام لانى متابع التوجهات التصميمية فى حاجات كتير , وانا حعمل موضوع منفصل عن التوجهات التصميمية الحديثة دى.