قديم 25-06-2011, 05:33 PM
الصورة الرمزية tarbook
tarbook tarbook غير متواجد حالياً
من انا؟: خالد صلاح الدين سمير
التخصص العملى: Computer Science
هواياتي: السيارات واسماك البحار

tarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond reputetarbook has a reputation beyond repute
افتراضي رد: زيارة لمقبرة السيارات-حصريا لمصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.genedy مشاهدة المشاركة

تمام
كدة وضحت الرؤية وسوف اقوم بعمل اللازم ان شاء الله
ومؤقتا ممكن تلقى نظرة على هذا السايت
سوف تجد فية جميع السيارات البى ام المعروضة للبيع موديل 1997 -ال318
ولو قابلت اى صعوبة فى اللغة قوللى وانا اساعدك
http://kopen.marktplaats.nl/search.p...=1094&q=&qsf=0

مع العلم ان الموقع مالهوش دخل بمقبرة السيارات وتقطيعها وكدة
دة موقع مستقل بس حبيت انك تاخد فكرة عن الاسعار خاصا ان هذة السيارات
سليمة وماشية كويس لكن اصحابها عاوزين يبيعوها
هيه الاسعار معقوله بالسيارات الكامله جدا بالنسبه للعمله المصريه بس لو الواحد عايز يدخلها مصر مش هيقدر لانى عملت اللعبه دى قبل كده مع عربيتى الحاليه وقعد ورها 6 شهور فى بورسعيد لانى مكنتش المالك الاول ليها ولسه الرخصه لحد وقتها هذا بنفس الاسم صاحب العربيه الاول وحوار طويل جدا جدا صعب اعمله تانى بجد .

انا مش عايز اتعب حضرتك انا عايز اعرف اسعار الانصاص ولو هما بيبعتو لمصر او ليه حد بيستورد منهم فى مصر واقدر ادخل الحاجه لمصر الى عيزه عن طريقه وانا مش تاجر عشان متسالنيش برده الى هقدر استفيد منه هوه نص واحد بالكتير اوى
وشكرا على مجهودك واهتمامك برده

اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شريك له واشهد ان محمد رسول الله عليه افضل الصلاه والسلام على الحبيب المصطفى

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين