قديم 08-11-2010, 01:43 AM
الصورة الرمزية الدملاوي
الدملاوي الدملاوي غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: إدارة فندقية
هواياتي: القراءة والتحليل

الدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond reputeالدملاوي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أعرف معدل إستهلاك البنزين لأى عربية جديدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Devill Blood مشاهدة المشاركة

الموضوع ده ياخونا أنا عمله تجريبى معرفش إذا كان حد هايتفاعل معى ولا ptmnlo123per1106
لا لأنه بعتبره أول موضوع ليه لكن إن شاء الله هايخدم ناس كتير لأنه بيلقى الضوء على نقطة
مهمة الكل بينساها"إستهلاك الوقود"لأن الناس بتقول طيب ما أشترى
عربية غالية وبعد كده يبقى يحلها ألف حلptmnlo123per1147 لكن بينسوا أن العربية

دى أكيد غالية وإستهلاك الوقود عالى جدا فيها يعنى من الأخر خراب بيوت مستعجل ptmnlo123per154
لأن أنا أعرف ناس كان معاها جيب ليبرتى بتحط بنزين 95 وكل يومين التانك يفض

أنا مش خبير بس يدوبك أنا بعرف من مصادر خاصة وبجاوب هنا لازم تكون العربية جديدة مش قديمة وإستهلاك البنزين هايكون لكل 100 كيلو ويجب ذكر الموديل الخاص بالعربية بالظبط

طيب برضه لو حد طلب مقارنة بين عربيتين هاجيب له كل المعلومات عن الأثنين وأترك له الخيار من غير أى تدخل لكن برضه يرجى ذكر المويل يعنى GL ولا GLS ولا غيرهptmnlo123per122

رينو لوجان 2010

طيب تحية

لوجي الجميلة

أنضموا لحملة المليار صلاة على الرسول صلى الله عليه وسلم