قديم 05-01-2012, 02:55 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بخصوص اسخراج رخصه خاصه

مينفعش دلوقتى خالص لازم 18 سنه

انت عارف انا كنت زيك كده وكنا جبنا العربية وكان فاضل
حوالى 4 شهور على ما اجيب ال 18 سنه
طبعا عدو كانهم اربيعين سنه وحتى اول ما جبت ال 18 كان فى وقفة العيد الصغير اللى فات وكان بكرة العيد ههههههههههه

قعدت مستحمل اسبوع العيد ده بالعافية لغاية ما عادى الايبوع من هنا رحت انا ناطط لهم بالعربية من هنا وطلعت الرخصه
وربنا معاك بقى لغاية ما تتم ال 18
بص نصيحه منى لو عندكوا العربية خلى والدك يسيبهالك وتسوقها جنب البيت فى خلال الكام شهر دول هتبقى بريمو وصدقنى سيبك من كلام المدربين والبتاع الرك كله على التدريب انت عارف انا اول ما سوقت كنت بمشى على الاول ودايس نص دوسة دبرياج وسايب بنزين اصلا وكنت بقول يااااه مال العربية سريعه كده ليه هههههههههههههه
دلوقتى فى نفس الشارع اللى كنت بعمل فيه كده بقيت بجيب الرابع واقول ماكنش ينفع تبقى العربية اسرع شويه هههههههه
ياااااااااه كانت ايام

سوده
هههههههههههههههههه
ولعلمك انا اول ما تعلمت اتعلمت فى الشوارع الضيقة او بمعنى اخر الحوارى وبمعنى اخر شوارع وحوارى دار السلام وما ادراك دار السلام
وبعد كده طلعت على الكورنيش وبعد كده على الادئرى وربنا يستر طريقك وطريقى