قديم 30-08-2012, 06:34 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رابطة ( تسعير السيارات المستعمله)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samiro مشاهدة المشاركة

السلام عليكم انا لسة مسجل فى الموقع دلوقتى لانة موقع محترم وجامد كده انا عرفتة بالصدفة من بحث فى جوجل ... المهم عشان مطولش عليكم انا قدامى عربية ستروين ax موديل 95 1300 سى سى العربية حالتها كويسة بيقولى التكييف محتاج كباس والخراطيم بس ويشتغل وعوزة ساعة حرارة لان عداد الحرارة مش شغال باقى العدادات شغالة والباب بتاع الشنطة الفيبر اللى ورا فى شرخ كده وهو لحمة ومش باين اوى يعنى وهو عاوز فيها 18000 نهائى السعر دة كده كويس مع العلم انا من طنطا وهل يوجد اماكن لقطع الغيار والصيانة فى طنطا وياريت الرد بالتفصيل بالله عليكم انا لسه جديد واسف على الاطالة
اولا اهلا بيك يا باشا فى منتدى مص موتورز

السعر ممكن ينزل ل 17 الف
بس فيه حاجه غريبه

العربيه نزلت مصر
بموتور 1200 سى سى و موتور 1400 سى سى

ازاى بقى هو بيقول 1300 سى سى ؟

يبقى كده هو مغير موتور و مسقطلها موتور اخر