قديم 10-07-2009, 12:27 AM
الصورة الرمزية hamdymsr
hamdymsr hamdymsr غير متواجد حالياً

hamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond reputehamdymsr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شرح جميع استفسارات تقسيط السيارت الجديده

مجهود عظيم استاذ سيف بجد الله ينور عليك ... طيب ممكن تعتبرنى مثال انا عايز اجيب عربية سيراتوا وادفع 40 % او 50 % واما بالنسبة للعمل والضمانات ... عندى مكتب كمبيوتر صغير على قدى وعندى بطاقة ضريبية بقالها اكتر من سنتين ومفيش سجل تجارى لأنى مش محتاجة فى شغلى ... اقل فايدة تكون اية على انى محتاج فايدة 6% وطبعا اكيد مش هنولها وعشان اوصلها اعمل اية .... ممكن تقولى على كل البدايل الموجودة بالنسبة لظروفى وبالمرة الناس تستفيد . على فكرة انا عندى عربية تانية بأسمى وبرضوا تقسيط تبع بنك كريدى اجريكول

مبروك علينا التوقيت الجديد هنغير الساعة كل 20 يوم واللى مش عاجبة يشيل حجر الساعة

مصــــــــــريـــــــــة

التعديل الأخير تم بواسطة hamdymsr ; 10-07-2009 الساعة 12:32 AM