قديم 28-10-2009, 09:52 AM
الصورة الرمزية a7lahamada
a7lahamada a7lahamada غير متواجد حالياً
من انا؟: Hamada a7med
التخصص العملى: طالب في جامعة القاهرة
هواياتي: السيارات

a7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond reputea7lahamada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسعار قطع غيار رينو لوجان

انا شايف ان الاسعار دي غالية علي الموديل لان العميل الي بيروح يشتري النوع دة بيشترية علشان رخيص يجي يدفع بقيت تمن السيارة في قطع غيار دا غير تكاليف الصيانة الدورية الي بتدفع وغير وغير وغير الحاجات الي مش بتبقي موجودة اساسا في التوكيل انا اعرف واحد اشتراها راح التوكيل علشان الزجاج الحراري الي ورا مش شغال راحوا قالولو مش موجود عندنا لسة مجاش من برة والمفاجا انهم قالولو انت عايزو في اية انت بتشغلة اصلا دا للبلاد الي يها تلج راح قالهم مش دافع فلوس يبقي الحاجة تكون شغالة قالولو اصبر بقي لما يجي من برة دا بالذمة كلام ينفع يتقال بيعملوا الناس الي جيباها علي انهم.....................