قديم 19-02-2011, 12:15 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو المساعده (فيات سينا 1400 ) 2003

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tefa5518 مشاهدة المشاركة

انا كلمت الراجل الى اشتريت منه العربيه وهو جبهالى من الاخر وقالى انا كشفت عليها والكنترول محتاج يتغير وسعره حوالى ٢٠٠٠
والله يا اخى الواحد محتار خايف حد يلعبلى فيها بره التوكيل وتبوظ اكتر وفى نفس الوقت التوكيل غالى
وانت عارف ان موضوع الكونترول ده حساس اوى
فعلا الله يكون فى عونك .. بس كل مشكلة ولها حل متزعلش ..

عاوزك بس تكشف عليها انت ومش هتخسر حاجة غير 50 جنية تمن الكشف واهو علشان تكون متيقن انه فعلا بايظ ...

وطبعا لما تروح متجبش سيره للراجل عن الموضوع كانك متعرفش ..

وابقى اتصل بالتوكيل واسالهم عن تمن الكنترول وتمن تركيبه والتفاصيل دى ..

ولو تعرف برضو تسال عليه فى الاستيراد وتعرف تمنه كام يبقى خير وبركه ...

لو الفرق مبالغ فيه اوى يبقى توكل على الله واشتريه استيراد بشرط يكون على تجربه ودور على كهربائى يكون شاطر ومعروف بتصليح العربيات الحديثة واعمله عنده ..

وربنا يسهل هتتحل باذن الله ..

متــــــــابع ..

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ