قديم 07-05-2011, 05:19 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل ممكن تركب عربية صيني

يااستاذ سعيد وياكورسير ياحبيبى انا هوضحلكوا بطريقه بسيطه ومن غير متونش فيها نقاش كتييييييييييييييير :

انا اما جبت عربيتى كانت ب68.900 ج زيرو والفيرنا الكامله مانوال ساعتها كانت عامله 69.000 ج زيرو برده
السؤال انا ليه اخترت ال516 ومااخترتش الفيرنا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الأجابه ببساطه لأن اللى محدش يعرفوا انى منت راكب فيرنا مانوال كامله موديل 2008 وبعتها قبل مااجيب الأسبرانزا يعنى جبتها وبعتها كده بدون سبب
لأ اكيد فى سبب وهو انى لقيت ال516 هتفدنى اكتر من ناحيه كل حاجه عن الفيرنا الا العفشه ودى مقدور عليها . ومش عايز اتكلم على عيوب الفيرنا عشان متزعلوش منى ولاعيوب النيسان برده على الرغم يااستاذ سعيد خالى معاه صنى سوبرصالون موديل 2009 ومريحاه على الأخر وبيشكر فيها لكن دايما يتواجه بعيوبها ولو عايزنى اتكلم فيها مفيش مشكله بس عشان النقاش ميخدناش لمرحله احنا مش عايزين نوصلها .
وفى الأخر دى مسأله اذواق واراء وكل منا له ميوله ورأيه الخاص ولا ايه رأيكوا

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ