قديم 31-03-2012, 12:45 AM
الصورة الرمزية سمارت وير
سمارت وير سمارت وير غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري بيحب الحرية
التخصص العملى: مهندس صيانة كمبيوتر و شبكات
هواياتي: المشغولات اليدوية و القراءة و تصفح الانترنت

سمارت وير has a reputation beyond reputeسمارت وير has a reputation beyond reputeسمارت وير has a reputation beyond reputeسمارت وير has a reputation beyond reputeسمارت وير has a reputation beyond reputeسمارت وير has a reputation beyond reputeسمارت وير has a reputation beyond reputeسمارت وير has a reputation beyond reputeسمارت وير has a reputation beyond reputeسمارت وير has a reputation beyond reputeسمارت وير has a reputation beyond repute
افتراضي رخصتي هاتنتهي بكرة و عايز أجددها بس لرخصة خاصة ، هل من الممكن ؟؟؟

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

إخواني الكرام أنا معايا رخصة تالتة هاتنتهي النهاردة ( 31 مارس ) إن شاء الله و انا بصراحة مش عايز أجددها تاني بسبب قرفها و الذل إللي الواحد بيشوفه ما بين القطامية و التونسي و الذي منه ... مع العلم إني أصلاً مش محتاج التالتة في أي حاجة يعني لا أنا سواق ميكروباص و لا تاكسي و لا حتى عجلة ، أنا طلعتها لظروف و انا مسافر السعودية من 3 سنين و بس ، و كل استخدامي ليها في مصر مع سيارات خاصة يعني رخصة خاصة ... باختصار أنا عايز رأيكم في موضوع عدم تجديدي للرخصة و هل من الممكن استبدالها بخاصة ؟ و إيه الإجراءات اللي ممكن أعملها و التوقيتات كمان ... اتمنى إفادتكم و شكراً مقدماً