قديم 19-04-2011, 08:50 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقابلة الفيوم فى مايو 2011

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ربنا يخليك يا استاذ نبيل وربنا يسهل بس اتفقوا علي الميعاد الاول

والله عندك حق انا عن نفسي لازم اتفرج علي عرض ال RAW بتاع المصارعه واديها نيد فور اسبيد يوميا بس هما تقريبا مش بيقدرو يستغنوا عني بيحبوا يشفوني مالي مركزي ومكتبي هههههههههههههههههههه

والله يا حاج سيف لو كان ينفع موضوع الاستبدال ده كان زماني مريح نفسي ومفوتش مقابلة من زمان

طالما فيها حاجه حلوه يبقي هاجي اكيد

يسلام عليك يا استاذ خالد بتعرف حضرتك تجيلنا من انهي حته بالظبط هههههههههههههههههه
يا نهار ابيض عليك يا كورسير كل مقابلة تحولها لأكل .... إحنا رايحين نتقابل من ناكل ... خلي بلك من الإسبلنج يا كورسسسييييييييييييييييييي يييييييير