قديم 22-07-2009, 11:37 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حمى الكيا سيراتو الجديدة

الماتريكس MPV
التيريوس SUV
وكويس ان مهندس أحمد كامل رد .. وجاب المفيد ...
لأن انا نفسي اتقطع من الموضوع ده ...
بس انا كنت عايز اضيف نقطتين صغننين

1- الجيتا هي السيدان للجولف ... شوف في كام جيتا 2007 - 2009 ... قصاد كام جولف نفس الموديلات
وشوف في كام جوليت قصاد الانوس ... وكام اي 30 قصاد الالنترا ... وكام اوبترا هاتشباك قصاد الاوبترا سيدان

2- انت ممكن جدا في اي اوبن بوفيه تملا طبقك 100 مره ... و كل مره تملا طبق نضيف و تحط عليه اللي يعجبك من مختلف الاصناف .. يعني مره تحط سمك و رز ... مره فراخ و مكرونه ... و مره لحمه و بطاطس ... واللي يعجبك منهم تعمل منهم اطباق زي ما انت عايز .. ولو جدع كل
لكن احنا منعرفش ناكل الا لما نحط السمك على الفراخ على اللحمه والرز جنب المحشي فوق البطاطس .. و مش مشكله لو السلطه وقعت ... اصلها أرخص حاجه !!!

لو قلت لي ليه بنعمل كده .. اقولك ليه بنفضل السيدان على الهاتشباك ..
وعلشان اساعدك على الحل
هو مش بزخ ...
وحقولك تنويه بسيط كمان ...
تفتكر ايه التصرف بتاع واحد كان بيقف سنين في طوابير المجمعات الاستهلاكيه ومنافذ التموين للحصول على السلع الاستهلاكيه الاساسيه زي الزيت و الصابون و السكر و الشاي ..
و بعد كده ... اتعزم على فرح اوبن بوفيه .. تفتكر حيتصرف ازاي ؟؟

ومقدرش اقولك اكتر من كده ... بس متهيألي انها وصلت ...ptmnlo123per172

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &