قديم 24-07-2014, 04:18 AM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المده محسوبه غلط

الحصل ده فى مرور الزقازيق
الغلطه طلعت عن الموظف الحسب الضريبه كاتب التاريخ غلط انا روحتله المهم دفعت 8 رسوم اضافه وجبت ورق كمبيوتر تانى وعملهالى
عموما مرور الزقازيق ده مرور زى الزفت يكره الواحد يركب عربيه كل شغلهم يدوى عشان تخلص الحاجه تقعد سنه ده غير ان الموظف يقعد يزعق اكن الواحد شغال عنده
يوم الثلاثاء الفات كنت هناك عشان اصلح الغلطه الموظفين قعدو يستهبلو لغايه الساعه مجت 2 وكانومخلصوش نص الناس العايزه الرخص وقالو ليهم امشو وتعالو الخميس خدوها من غير ميدوهم رخص حاجه اخر قله ادب ازاى يمشو من غير رخص انا الحمد الله يوميها خدت الرخصه الهى 10 شهور لغايه مروح الخميس اطلع الجديده الفيها المده الصح
الواحد ميعرفش مفروض يشتكيهم ازاى على الاقل يعملو سيستم يخلص الموضوع ده مرور الزقازيق ده بياخد فلوس على فلوس بالهبل