قديم 08-06-2010, 01:11 PM
الصورة الرمزية Abu_mazen
Abu_mazen Abu_mazen غير متواجد حالياً
من انا؟: أمجد الكيال
التخصص العملى: Management Information Systems
هواياتي: الكمبيوتر والقراءة والسيارات

Abu_mazen has a spectacular aura aboutAbu_mazen has a spectacular aura about
افتراضي رد: ماهى اسوء انجح عربية فى مصر

اولا أحب أشكر من شارك فى هذا الموضوع ولهم كل التقدير والاحترام والحب 0 لكني أختلف معكم والاختلاف لا يفسد للود قضية بالطبع أرى منكم ايها السادة الافاضل هجوم وانتقاد على السيارة ماتركس وأحب أوضح لكم لأنى امتلك سيارة ماتركس من فترة وبجد وعن تجربة فهى سيارة ممتازة جداُ واسعة ومريحة جداُ أثناء القيادة وخاصة أثناء السفر بها لمسافات طويلة مريحة وكمان لا تشعر بالمسافة أما بالنسبة للثبات فأقسم لكم انى بمشى بها تقريبا 140و 160 والثبات بها معقول أوى مش زى ماالبعض منكم بيقول ان العربية مش عارف ايه اللى حصل فى الملف أسمحلي ده عيب اللى سايق فى أكتر من انى واخد بيها ملف على 140 على كوبرى حقيقة ومش بكدب اللى عايز يصدق0 أما بالنسبة لموضوع التسارع يعنى انا المفروض اجيب من صفر الى 100 فى زمن 3 ثوانى ولا ايه ؟ انا شايف ان التسارع بتاعها مناسب جدا وخاصة ان الماتركس الللى معايا اتوماتيك 0 اما بالنسبة لموضوع ان العربية دمها تقيل يا استاذ بدر فده اسمحى موضوع أذواق فى واحد بيحب شكل عربية معينة وواحد تانى شايفها دمها تقيل ولا ايه يا جماعة ؟ فى النهاية الماتركس عربية كويسة ومريحة ومناسبة جدا وطبعا فى ناس تختلف معاي وفى ناس بتأيدنى فى كلامى وللجميع الشكر ةالتقدير والاحترام سواء معارض أو مؤيد 0
وفقكم الله جميعا وربنا يسترها معاكم ومعانا جميعاُ