قديم 16-03-2012, 07:45 PM
الصورة الرمزية Moh.Osama
Moh.Osama Moh.Osama غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب فى كلية الادارة والاقتصاد بجامعة مصر للعلوم والتكنولوجيا

Moh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant futureMoh.Osama has a brilliant future
افتراضي رد: عرض خاص من اليجانس لفرش السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RAYAN مشاهدة المشاركة

ياباشا والله عاجز عن الشكر وكلام حضرتك دليل على ان اعضاء مصر موتورز كلهم محترمين وذوق , وانا يشرفنى انى اتعامل مع حضرتك او حتى تشرفنا بزيارة نتعرف عليك , هنتكلم عن اللوجان - فرش جلد فى قماش ( خامات مستوردة بضمان عامين + خياطة مزدوجة ) 800ج قبل الخصم - الارضية 400ج قبل الخصم - الطارة جلد طبيعى 350ج قبل الخصم
الاجمالى 1550ج - وبعد الخصم (15%) 1318ج يعنى 1300ج بس كدة مش هاقدر اعزمك على حاجة لما تشرفنا عشان 18ج كانوا ثمن المشاريب , علما بانى محترم وذوق وبخيل شوية بس شوية كتير , شرفت الموضوع ياباشا وياريت لو تشرف صفحتنا على فيسبوك ( الرابط فى التوقيع ) وتدينى رايك فى شغلنا وفى انتظار شرف زيارتك للمعرض .
ربنا يخليك والله مش عارف اقولك ايه فعلا محترم وبلاش موضوع بخيل ده هههههه ويا سيدى المشاريب عندى وان شاء الله فى القريب العاجل هتشرف بالزيارة والتعرف على انسان ذوق زيك ندخل فى الشغل انا دخلت على البيدج وملقتش صور لى اللوجان مافيش رينو غير سينيك وفلونس انت معملتش حاجه للوجان قبل كده ولو عملت يا ريت بردو تورينى صور علشان الواحد يبقى عندوا فكر عن الشغل هيبقى عامل ازاى
ملحوظه متشرفتش باسمك انا محمد اسامه