قديم 15-03-2012, 04:54 PM
الصورة الرمزية RAYAN
RAYAN RAYAN غير متواجد حالياً

مشرف التعديلات الشكلية
من انا؟: احمد ريان
التخصص العملى: مدير شركة اليجانس لفرش السيارات
هواياتي: الجديد من الافكار والتصميمات

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future
افتراضي رد: عرض خاص من اليجانس لفرش السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Moh.Osama مشاهدة المشاركة

سلام عليكم
من الواضح يا باشا انك انسان محترم وذوق وان شاء الله يكون فى تعامل ما بينا فا كنت عايز اعرف لو عايز اعمل فرش جلد فى قماش والارضيه جلد وكسوة جلد للطارة عشان بتقشر تتكالف كام العربية لوجان
ملحوظه فى فرش راكب على الفبريكه بس تعبان مله
ياباشا والله عاجز عن الشكر وكلام حضرتك دليل على ان اعضاء مصر موتورز كلهم محترمين وذوق , وانا يشرفنى انى اتعامل مع حضرتك او حتى تشرفنا بزيارة نتعرف عليك , هنتكلم عن اللوجان - فرش جلد فى قماش ( خامات مستوردة بضمان عامين + خياطة مزدوجة ) 800ج قبل الخصم - الارضية 400ج قبل الخصم - الطارة جلد طبيعى 350ج قبل الخصم
الاجمالى 1550ج - وبعد الخصم (15%) 1318ج يعنى 1300ج بس كدة مش هاقدر اعزمك على حاجة لما تشرفنا عشان 18ج كانوا ثمن المشاريب , علما بانى محترم وذوق وبخيل شوية بس شوية كتير , شرفت الموضوع ياباشا وياريت لو تشرف صفحتنا على فيسبوك ( الرابط فى التوقيع ) وتدينى رايك فى شغلنا وفى انتظار شرف زيارتك للمعرض .

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

خامات عالية الجودة وجميع الالوان

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

مواعيد العمل من ١٢ظهرا حتى ١٢ص كل ايام الاسبوع ماعدا الاحد
للاستعلام 01061203070