قديم 10-05-2010, 07:55 PM
الصورة الرمزية elsaidy
elsaidy elsaidy غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: موظف بالشهر العقارى والتوثيق
هواياتي: القانون

elsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond reputeelsaidy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كل ما يخص الشهر العقارى

حضرتك المعلومه وصلانى والله .
بص حضرتك الابن وكيل عن المالك الاساسى بتوكيل خاص والام وكيله عن الابن بتوكيل عام .يبقى الام هتحل محل ابنها وتقوم بنقل الملكيه لابنها بصفتها وكيله عن الوكيل الاصيل .
حضرتك انا مذكرتش ان العربيه ملك ابنها انا عارف انها ملك المالك الاساسى اللى عمل توكيل لابنها.
حضرتك الام وكيل الوكيل والوكاله فى الوكاله جائزه قانونا . وانا عملتها بنفسى وكنت وكيل عام عن وكيل خاص وكنت وكيل عام عن وكيل عام .
ياريت اكون قدرت اوصل المعلومه لحضرتك
اخى لا جدال فى القانون

لا يمكن عمل توكيل صغير ثم توكيل كبير منه

انظر معى
هل يمكن ان تبيع الوكيله عن الابن بالتوكيل العام اى شى يخص البائع الذى وكل الابن
وفى حاجة ثانية هل من الممكن ان تكتب الصفة فى التوكيل العام للام
يعنى مثلا هو يعمل توكيل عام للام يكتب فيه بصفتة وكيلا عن البائع بتوكيل خاص رقم 10000 لسنة 2009 توثيق شمال

الكلام الذى تقولة لا اساس له من الصحة واذا كنت عملتة فعلا زى ما بتقول يبقى زمان الموظف اللى عملهولك فى خبر كان

بعد الثورة هتسيب حقك
لا للفساد - للمحسوبية - للرشوة - للظلم - للاستغلال - للقهر

عندما تقطع اليد ويخرس اللسان يدعوا القلب واذا مات القلب فانت لست انسان بل......
نعم للعطاء والحب والاخوة ونصر بلادنا العربية
وأحياء البشرية