قديم 02-09-2012, 09:10 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحقونى يا اصحاب الخبرة

بص انا هستعبد البيجو علشان في قاعدة لازم تعرفها
لو انتا هتجيب فرنسي يبقا رينو واخص العربية لوجان لانها اللي حققت نجاح في مصر انما باقي الفرنسي زي ما هوا مش منتشر ومش موجود
البروتون جين 2 والكيا ريو هستبعدهم بسبب قطع الغيار واعادة البيع
هتفضل الاكسنت ار بي وانا هنزل معاها الاوبترا
بس من حيث الكماليات الاكسنت تتفوق لن فيها مالتي وبلوتوث وكمان فيها عوامل امان مهمة زي الاي بي اس والايرباج وقطع غيارها منتشرة واعادة بيعها ممتازة وموتورها جباار
المشكلة فيها انها بتحك في المطبات وكمان العربية من بره ورق يعني ابسط خبطة الصاج يتبهدل وكمان العفشة بتاعتها طرية ومش ماسكة نفسها يعني ثباتها وحش على السرعات العالية (اخرها 160 )
الاوبترا جملية وواسعة وعملية واعتمادية وقوية وموتورها قوي وعالية عن الارض وثباتها ممتاز على السرعات العالية يعيبها قلة الكماليات وكمان مفيهاش اي بي اس وايرباج
وانا لو مكانك هختار اوبترا
واستخير ربنا اولا ومبروك مقدما

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn