قديم 02-04-2014, 11:57 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
رأى رد: مشكلة الكاربيراتير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فريد شوقى1 مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم
دى اول مشاركه واسمحوا لى ابدأها بأستفسار انا معايا سوزوكى سويفت 94 مشكلتها فى انها بتستهلك بنزين كتير من غير مبالغه ممكن افول واروح مشوار لايتعدى ال 50 كم وارجع افول تاخد اكترمن 20 لتر غير ان ريحة العادم (الشكمان ) يخنق من حرق البنزين سألت كان الرد الكاربيراتير عايز باب واكس ؟؟ يا ترى اعمل كده ولا فيه حل تانى ..
افيدونى جزاكم الله خيرا
ياريت لو تعرف ميكانيكى وخراط كويس تجيب كربراتير تيمبرا وتقعده بدل التانى هترتاح جدا من حوار الإستهلاك لأن كربراتير السويفت واللانسر لو اتفك مش بيرجع تانى
لأن فيه تشوك بديل الأكس والباب ومع الوقت التشوك ده بيعمل بيضاوى مكانه ولازم يتغير بواحد استيراد وده تمنه غالى اوى