قديم 02-04-2009, 07:16 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اخبار من العصفورة لمصر موتورز

خبر جديد <o:p></o:p>
فى واحد واخد توكيل عربية من قريب عندة مشكلة مع الوكيل القديم ولان ناس كثيرة مكنتش تعرف ان العربية دة كانت موجودة فى مصر من مدة والكل افتكر انها جديدة علشان الوكيل الجديد عمل اعلانات جديدة فى ظروف السوق محتاج عربية جديدة والشركة المنتجة للسيارة لم تبدى اى تعلق وسابت الوكيل القديم والجديد يخلصوا مشكلهم معا وهى طبعا مستفيدة الوكيل القديم قال انة عايز كل الفلوس ال دفعها قبل كدة علشان ياخذ التوكيل والوكيل الجديد مش عايز يدفع والموضوع لسة قائم ويمكن يكون لية رد فعل على العربية الجديدة فى زيادة سعرها لسة مش عرفين ودة ال بلغتنا بية العصفورة لمصر موتورز وسايب وانا سايب قالة ال بيريد يدفع <o:p></o:p>