قديم 15-10-2009, 10:02 PM
tigernet tigernet غير متواجد حالياً

tigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond reputetigernet has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ماهى اسوء انجح عربية فى مصر

انا معكم فى هذا الراى فى انعدام الثبات فى الماتركس بعد 100 انا معا لانسر 2008 كنت ماشى فى اسكندرية الصحراوى و انا رايح القاهرة كان فى لفة بسيطة فى الطريق بعد مزارع دينا وانا كنت ماشى على 100 عادى مرة واحدة لاقتى عربية ماتركس ماشى ورائى من ناحية اليمين بس اسرع منى بحاجة بسيطة اتوقع انها ماشية على 110 كم و هو بيعدى جانبى فاجئة لاقية الماتركس بتحدف جامد على اثناء الملف الاى على الطريق لولا عندى فرامل abs و فرملة جامد كانت دخل فية من الجانب اليمين

والاى اسواء من الماتركس الفيرنا هى عربية ينعدم فيها تماما الثبات والفرامل سيى جدا جدا لو انت ماشى على 70 كم ولاقية مطب و فرملة جامد هتاكل المطب هتكلة وعن تجربة شخصية العربية بتزحف جامد