الموضوع: اريل الكهربا
قديم 24-12-2010, 02:54 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اريل الكهربا

بص يا استاذنا الاريال التيوانى دة انا فعلا جربتو عند ناس كتير وهو كويس جدا وعندنا فى حلوان اغلب الكهربائية بستعملو لانة رخيص وامكانياتة هايلة ولو حضرتك مش مقطنع بية ممكن تجيب كورى كويس جدا وهايل ولو عايز تجيب اصلى يبقى احسن واحسن بس ودى مسئلة ازواق واما بالنسة للزرار الخاص الكلام دة مش مش موجود لانة طبعا بيتوصل باسلاك داخلية مع زرتشغيل الكاسيت ولو حضرتك اكيد عملت الموضوع دة عند كهربائى من زمان ممكن ميكونش عارف بيتوصل ازاى فى كهرائية كتير مش عارفين وبيعمل مفتاح فى الطبلوة ودة طبعا غلط جدا لو هتروح لكهربائى قولو عايز اوصلو على الكاسيت عند فتح الكاست يعمل وعند الغلق ممكن لو قالك ماشى توكل على اللّة ولو قال غير كدة شوف غيرة على طول

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت