قديم 31-10-2010, 01:11 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اى حد محتاج اى معلومه عن رينو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moustafa.peace مشاهدة المشاركة

معلش ياجماعة انا عضو جديد وعندى سوال انا ان شاء الله مقبل على شراء رينو لوجان 2011 ومقتنع بيها جدا وهشتريها من المعرض بس سمعت ان عربيات المعرض بتكون اتركبت قبل كده وساعات بتكون اتجربت من ناس كانوا عاوزين يشتروا العربية هل الكلام ده صح ولو صح اذاى اعرف ان العربية مش مشيت او اتركبت قبل منى

يا باشا احب اسألك سؤال مهم جدا
هو انت لو عايز تشترى العربيه ورحت المعرض وقلتله عايز اخدها اجربها لفه هيوافق ولا لا
بالتأكيد لا ومفيش معرض هيوافق وموضوع ان العربيه تكون مشيت فده عادى وهتلاقيها ماشيه حاجه بسيطه من المخزن للمعرض او من معرض تانى للمعرض اللى حضرتك هتشترى منه عادى يعنى حاجه لن تزيد عن ال50 كم ولا حاجه لو اكتر من كده من حقك ترفض انك تستلم العربيه وربنا يوفقك فى العربيه

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس