قديم 06-03-2014, 12:11 PM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موسوعة اسئلة هيونداى أكسيل ( لو عندك اى سؤال ادخل هنا واسئله وهنجاوب عليك)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zamanan2000 مشاهدة المشاركة

استاذنا سيد اخبارك ايه
زى ما كنت معاك فى موضوع سيارة الشعب 128 باين عليا هبقى معاك هنا كمان
انشاء الله رايح اشوف النهاردة اكسل 1996 كاملة 1500 cc بس التكيف عايز شحن
الراجل بيتكلم فى 32 الف ايه رايك
اللى جايبلى العربية الصراحة واحد ثقة جدا و مجربه كذا مرة كلمته فى العربيات واحجدة ولو فى عيب بيقوله مبيخبيش
كمان كنت عايز اعرف العربية سحبها حلو ولا لا وعفشتها حمل بهدلة ولا لا يعنى هتستحمل طريق بيتنا ( قرب قليوب ) زى ال128 ولا ضعيفة ؟؟
اه نسيت كمان استفسار هتستحمل اسافر بيها مطروح عادى ولا هبقى ماشى مقلق من ناحيتها ؟؟؟
تعبتك استاذنا وطولت عليك
وبنتظا ردك
بص يا باشا صلى على النبى الاكسيل عربيه عمليه درجه اولى بس مش بتاعت شد وجرى هى عربيه عمليه واقتصاديه وبينها وبين ال 128 فروق شاسعه بس اهم حاجه تكون حالة العربيه كويسه ونصيحه لازم اى عربيه مستعمله تصرف عليها الاول علشان بعد كدا تستريح
وعموما اهم حاجه فى الاكسيل من وجهة نظرى يكون الشاسيه سليم وكله تمام خلاص كله تمام هتلاقى نفسك رايحه انك تصرف لانه مش خسارة فيها لانها هتديك كل اللى انت عاوزه عاوز تسافر مطروح عاوز تسافر فى اى مكان مش هتقول لا
شغال يونيفرسااااال

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام