قديم 25-03-2009, 04:11 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الاعصار الهندي يضرب سواحل اوروبا ... بطوله اميـ-تـاتـا نانو-شان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

ياراجل دمة تقيل ايه دانا فطست على روحى من الضحك والله

مش عارف ليه افتكرت وانا بقرى الكماليات (سيد ابو حفيظة) فى الحلقة اللى بيتكلم فيها عن اختراع اول تليفون محمول مصرى (مزود بامكانية التحدث فيه للاخرين ) ههههههههههههههههه ptmnlo123per145

تسلم ايدك يا مبدع انت فعلا فنان بجد ptmnlo123per112
ربنا يخليك يا ابو نورا ....
مش عايز اقولك ان سيد ابو حفيظه بستنى اي فرصه اتفرج عليه زي العيال الصغيره من كم التعليقات الساخره اللاذعه ... بصراحه ده اللي فعلا ملوش حل ...
انا بس كنت بحاول احلل اللقب التقيل اللي في رقبتي ... وربنا يكملها على خير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman abdelrazek مشاهدة المشاركة

يا سامح انت ملكش حلptmnlo123per171
اسلوبك الشيق جعلنا دايما ننتظر مواضعيك بفارغ الصبر وجعل المهمة على عاتق ابداعك ثقيلة فى اختيار الافكار والاسلوب ولكنك دائما تثبت من حين لأخر ومن موضوع لأخر انك دائم الأبدائع وان بئر الابداع عندك لن ينضب

بس معرفناش نهاية الفيلم الهندى ايه البطل هيموت ولا الصغير هيتعملق؟

والسيارة شبيهه جدا من المكنسة فعلا......

وملحوظة: انت بلغتنى بالموضوع ده او بفكرته من حوالى اسبوع وعلى ما الموضوع نضج فى بئر الأبداع كان هيتحرق
ادينا بنحاول يا عم ايمن ... وربنا يسترها معانا
انا فعلا الموضوع بقالي فتره بجهز فيه .. بس كنت مشغول اوي و البال مش رايق ... وكمان كنت مستني اخبار فتح باب الحجز الرسمي

بس عندك حق ... الطبخه كانت حتشيط .. يدوبك لحقتها من على النار ptmnlo123per1127
هو عموما الفيلم لسه شغال .. يدوبك في اوله ... اصل الافلام الهندي بتطول شويه ...
وعايزين يعملو منها هايبرد كهربا بفتيس اوتوماتيك 5 سرعات ...
واخر كلام بيفكرو كمان في السوق الامريكي ...
متصورين ان الازمه العالميه ووضع جي ام ممكن يخلي الامريكان يركبو مكانس كهربا... بس مواصفاتها حتتغير لتلائم السوق الامريكي

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &

التعديل الأخير تم بواسطة sam ram ; 25-03-2009 الساعة 04:17 PM