قديم 16-01-2012, 06:29 PM
elgdawy2007 elgdawy2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: الجداوى
التخصص العملى: سياحه وكمبيوتر
هواياتي: السياحه

elgdawy2007 has a spectacular aura aboutelgdawy2007 has a spectacular aura aboutelgdawy2007 has a spectacular aura about
عاجل رد: اجيب نيسان صنى و لا لأ

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo مشاهدة المشاركة

يا جماعه الصني لا تقارن باللوجان مع احترامي للوجان الصني حاجه تانيه خالص عن اللوجان في كل حاجه انت اكنك بقارن مرسيدس بلانسر مثلا ان بنصح اي حد عايز يجيب صني يتوكل ع الله كل حاجه فيها كويسه حتي التقفيل والله ممتاز انا بقيت بحترم المصري بعد مشفت التقفيل بتاعها وربنا يحفظنا ويحمينا من كل شر
ياريت تفهم الاخ صاحب التعليق على اللوجان الله يخليك وبعدين بالمناسبه بقى دنا كنت داخل مخصوص عشانك عشان اقولك رأيى فى النيسان صنى لائيتك كاتب فيها اشعار هههههههههههه اكيد جبتها عموما ربنا يبارك لك فيها لو جبتها ولو لسه يبقى برضه ربنا يباركلك فيها لو حتجيبها مقدما هههه طبعا انا بهزر انا عارف انك من مقتنى النيسان صنى وبتحبها كمان هى اكيد افضل سياره من كافه النواحى بالنسبه لسعرها الموجود فى السوق حاليا وبالمقارنه بباقى السيارات اليى الناس بتقارن بيها والسيراتو دى اليى خاطفه عقول الناس عالفاضى وعلى فكره معظمهم شباب مع الاسف عاوزين منظر وخلاص وده اليى لاحظته فى معظم التعليقات الخاصه بهم وبصفه عامه الشعب المصرى يحب اوى اوى المظهر لكن الجوهر بكل اسف لا وده مش فى السيارات وبس على فكره فى كل شيىء وده اليى مشجع شركات كتير انها تبالغ جدا فى اسعارها بخصوص السيارات وترفع الاسعار بشكل غريب لانها عارفه ان الشكل عند المصريين افضل كثيرا من المضمون وخصوصا الشباب وده واقع فعلا ومؤكد كمان ياله خلى الناس تسترزق بقى هههههه يارب الناس تفهم بشكل صح ومحدش يقولى الالنترا وواحد تانى يقولى لا الاوبترا والتالت يقولى لا السيراتو بكل المقاييس صعب اوى تلائى سياره فيها النقاط التاليه قوه-متانه-شكل كلاسيكى جميل-عفشه ممتازه بغض النظر عن انها ناشفه-سرعه-امان-سعر اعاده بيع ممتاز وخصوصا الايام دى بعد الناس مفهمتها-قطع غيار معمره وسعرها معقول ومتوفره جديد واستعمال-صيانتها سهله غير معقده وممكن بره التوكيل مع ميكانيكى فاهم كمان سهله دى -وقوره وشكلها محترم -ثبات على السراعت العاليه وفرامل ممتازه كمان -والنقاط دى كلها مجتمعه موجوده والحمد لله فى السياره نيسان والتوكيل مش سيىء اوى اوى اوى يعنى زى الباقى بس عاوز شويه ضمير من البعض وكمان محتاج فنيين فاهمين لان مع الاسف معظمهم غير مدربين تدريب كافى وينقصهم الخبره واصحاب الخبره الفعليه مع الاسف هجروا التوكيل وفتحوا ورش خارجيه لحسابهم ادعوا الله لهم بالتوفيق واخر دعوانا الحمد لله رب العالمين

التعديل الأخير تم بواسطة elgdawy2007 ; 16-01-2012 الساعة 06:43 PM