الموضوع: استفسارات 2009
قديم 25-06-2009, 03:05 PM
noura_taman noura_taman غير متواجد حالياً
من انا؟: أم مصرية
التخصص العملى: ليسانس أداب

noura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال عن أسعار إيجار السيارات ؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

يا أستاذ سمسم ! أنا شايف ان كلام الآنسه أو السيده نورا طمان كلام واقعى و موزون !

و فيه شهامه و جدعنه قل أن تجدها فى النصف الآخر ! و فاهمه كويس ! واذا أخذت سيارتها على ما أعتقد ح تكون

أريح بكتير من اللى ما تعرفوش ( و الله أعلم ) !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127
يادكتور ميسرسي لذوقك أولا انا السيدة نورا ... ثانيا ايه موضوع قل قوي اننا نجده في النصف الاخر ده ptmnlo123per111 ماهي صوابعك مش شكل بعضها ولا ايه ptmnlo123per1127 عامة انا لازم ارد اي رد ينفع او يفيد اي حد في مصر موتورز لأني من اول ما مصر موتورز انشئت وانا فيها ومعاها والبركة في أستاذ وائل (أبو نورا) - عامة الخيرة فيما اختاره ربنا وربنا يوفق سمسم ويرجع بالسلامة الاول..