قديم 07-12-2011, 07:42 PM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عيوب الشاهين السيئه حبيبه الملايين

انا حاسس انكم بتقارنوا حاجات مختلفه ببعضها الشاهين عربيه محترمه بلاشك عاليه عن الارض ولا يعيبها غير بعض الاوبشن اللي مش موجوده وده ناس كتير بتضحي بيه مقابل ان العربيه تكون جامده مش اي حادثه تخليك تغير نص

اللانوس كويسه بس واطيه يا جماااعه قووووووووووي لدرجهه تخنق زي اي عربيه جديده وده عشان لو هي ف علو الشاهين اكيد هيكون ثباتها ف البطيخ خاالص
د

الفيرنا بقي بامانه مش باحبها خااالص عشان الفرامل بتاعتها وحدش يقول فراملها مش ضعيفه لالالالالالا ضعيفه ونص كمان انا باسوق كورولا 93 علي طووول وسقت فيرنا 2010 وما باخدش فرامل غير قريب زي ما باعمل ف الكورولا قامت واكله المطب الفيرنا فراملها ضعيفه ع السرعات البطيئه والعاليه بس ف البطيئه هتفرمل بدري سنه لكن ف العاليه ربنا يرحمك

للو انا باشتري عربيه جديده زييييييرو

هيبقي لانوس ثم لانوس ثم لانوس

لو باشتري عربيه مستعمله

هيبقي لانوس ثم لانوس ثم شاهين
وده عشان انا شاب وباحب البرستيج
لكن لو عندي زوجه ودسته عيال
هاجيب سواء زيرو او مستعمل
شاهين ثم شاهين ثم شاهين

وارجو محدش يزعل من كلامي واسف لكل الفيرناويه