قديم 23-07-2012, 11:00 AM
الصورة الرمزية Tota El Masry
Tota El Masry Tota El Masry غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندسة
التخصص العملى: هندسة المنسوجات

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكلة و محتاجة ليها حل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sehsss مشاهدة المشاركة

اللوجان أفضل سيارة في فئة الـ70 ألف وأي حد يقولك غير كده سيبك منه.. وبالنسبة لوضوع التجليد أفضل مكان ليه شارع دمشق عند واحد اسمهة إبراهيم ستيكر.. تحياتي
ربنا يكرمك يا أ/ سحس والله أنا بحبها جداً و مش بطيق فراقها و مدركة قد إيه هي ماشاء الله لا قوة إلا بالله بس أختك بتحدث بنعم ربنا و دائماً بتشكره و تحمده و تقول ربنا كرمني بكذا و بكذا فيه ناس بتستكتر على الواحد حتى نعمة الشكر و العياذ بالله
صحباتي من ساعة ما شافوني جبت لوجي عاوزين يغيروا عربياتهم زييها مع إن عربياتهم ما اشء الله لا قوة إلا بالله رائعة أغلبها أوروبي اعتمادي للغاية مش أقل من 150ألف بس مش حمراء و لا جديدة و كمان توتة الغلبانة إللي بنت نفسها بنفسها و لله الحمد من غير كوسة جابت عربية و مكع ظروفها المرضية ده كمان لسه عندها أمل في الدنيا يالا الحمد لله ربنا يهدي
تقول إيه قليل من عباد الله الشكور
ربنا يجعلنا من الشاكرين الحامدين

طيب أنا لو رحت شارع دمشق و سالت عليه أكيد مشهور إبراهيم استيكر حضرتك تعرف تجليد الأكصدمات بكام تقريباً مؤقتاً لحد ربنا ما يفرجها و أجلد العربية كلها

شكراً و جزاكم الله خيراً