قديم 19-12-2013, 10:58 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
نقاش الصاج

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy safwt مشاهدة المشاركة

انا اللى زعلان عليه فى الموضوع ده كله الكيا سيفيا

و كويس انك وضحت انهم 6000 كيلو لسه متعملش اى حاجه فى البنزين هو هيظبط لوحده بعد ال 10000

ارفع عليهم قضية و انا هعملكم ايفينت على الفيس بوك الم فيه كل الجيلى

مشكلة الصاج يا رامى إرجع للصور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هانى ظريف منصور مشاهدة المشاركة

على فكرة احب اوضح حاجه كمان عن السيارة ....تانك السيارة فيبر وليس حديد يعنى اى مطب محترم ممكن يخلص على التانك وكان فيه واحد من ملاك السيارة بيعرض المشكله على جروب العربيه على الفيس بوك وبيشتكى ان التوكيل غير قادر على توفير التانك بصراحه حاجه مسخرة
مش متأكد من موضوع التنك ده يا أستاز هانى وياريت لو عندك معلومات أكتر عن الموضوع ده إعرضها
وغالبا التنك بتاعها زى الفيرنا يبقى أكيد موجود بس التوكيل بيماطل مع كل النااااااس لازم تكون بتعرف حد جوا التوكيل يظبطلك الدنيا