قديم 18-11-2011, 03:21 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الشيخ طارق ابوزيد ضروري وعاجل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esam_comm مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
عزيزي الشيخ طارق
عندي فيات بونتو موديل 2000 كنت عايز اسال حضرتك علي اسعار شويه قطع غيار ليها استيراد ولو امكن مكان حضرتك كمان والقطع كالتالي
مساعدين امامي وخلفي ومقصات ولو في حاجه اخري تخص العفشه غير الكبالن بالنسبه للكبالن انا جبت الماني جديد وكنت عايز اعرف سعر الفانوسين الخلفي
ارجو سرعه الرد علشان عايز اركب الحاجات دي يوم الجمعه ان شاء الله تقبل تحياتي وشكرا مقدما
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .
اخى فى الله ان شاء الله المساعدين البونتو موجوده واسعارها كالأتى 200 جنيه للمساعدين الامامى
و150 جنيه للمساعدين الخلفى
اما سعر الفانوسين الخلفى فسعرهم 200 جنيه
وبخصوص العنوان فهو موجود فى التوقيع وارجو الاتصال قبل مجيئك للاكد لك وجود البضاعه ان شاء الله .

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431