قديم 28-02-2010, 11:44 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold
افتراضي رد: اللانسر و حقيقتها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة POP EL GAMED مشاهدة المشاركة

بص يا باشا موضوع لون الفرش ده مش حاجه نقول انها فرق لانه بيختلف حسب اللون الداخلى للصالون
صفاره ال120 موجوده(لانسر 1600 اوتو وكيل او مصرى زى ما بتقول)
ايرباج موجوده(لانسر 1600 اوتو وكيل)
الدركسيون بتاع موديل 2008 و2010 واااااااااحد مفيش اختلاف هو الشكل اللى على حرف T
عداد الحراره طبعا فيه شرط ولا المفروض انك تعرف الحراره عليت منين
موضوع التكييف ده الحاجه الوحيده اللى ممكن اقولك انها حقيقيه ولو انى مبحسهاش اوى لكن هى كلمه بتقال كل اللى معاه خليجى بيقول ان تكييفها اقوى من المواصفات المصريه(مع انى محستش الموضوع ده)ptmnlo123per154
ايه ده ايه ده ايه ده
في ايه يا مان انت كنت ماشي معايا كويس خالص ليه الكلام ده دلوقتي
كلامك كله مفهوش كلمه صح و كله مدخل حجات في بعضها خالص
لون الصالون رصاصي هو و الفرش المصري كرامي و اسمع ان ال1300 هي الي رصصي بس بس شفت واحده 1300 مصري كرامي
الصفاره انا بكلم عن 1300 من الاول علي حد نظري
لانسر بومه من نص 2003 حتي الان 1300 سي سي مفهاش اير باج الدركسيون اربع مقاطع و تقدر تتأكد من ده في اي عربيه ال1600 هي الري رياضي و علي شكل T
عداد حراره ايه الي حضرتك بتتكلم عنه مش فاهم
مستوبيشي لانسر 1300 سي سي مصري 87 حصان اما الخليجي 90 و الخليجي طبعا معروف انه مش بيسخن في عز الصيف و جوده تصنيعه و كفائته عاليه جدا و الموضوع مش محتاج افتي خالص اسأل اي سواق تكسي هيقول لك
و التكييف حضرتك بحستهوش ولا مش عاوز تقول انه افضل فعلا
علي ما اظن ان لا انا ماسك توكيل السيارات الخليجي ولا حضرتك ماسك توكيل السيارات المصري يبقا كلامنا بكل شفافيه
يعني حضرتك بتقول ان الفرق الوحيد بين الخليجي و المصري التكييف و حضرتك كمان مش حاسس بيه اوي؟
يا مان ربنا معاك و 2 مليكه و شيطان تعلقه في المرايهptmnlo123per172

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ