قديم 18-02-2011, 10:24 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير شامل عن JAC A Class

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmanahry مشاهدة المشاركة

استاذ بدر بسيونى شكرا جزيلا على المعلومات المهمة عن السيارة الجاك ال A CLASS لان الكل مهتم بالسيارة الجاك B15 ولهم حق فى جمالها ولكن اليوم كنت ابحث عن سيارة صغيرة بموتور قوى اوتوماتيك وكانت السيارة الجاك A138 من ضمن الخيارات وتمنيت ان يكون حجمها صغيرا لكى يكون تسارعها قوى امامى الهيونداى جيتز اوتوماتيك ولكنها سيارة بموتور قوى وبلا فرامل ABS اوEBD فكرت فى الهيونداى I20 وسالت اليوم عنها وجدت غبور رفع سعرها الى 99 الف جنيه وبها فرامل ABS فقط و AIRBAG واحدة اما الجيلى باندا فلا اعتقد انها تسيعنى لطولى ارجو ان تحل لى هذا اللوغاريتم الذى انا واقع فيه وهل ال السيارة الجاك ال A138 تسارعها قوى معلوماتى عن موتورها انه ميتسوبيشى 4G13 هل هذا الموتور قوى ومتتطور اى CVVT بحيث يجعل تسارع السيارة الاوتوماتيك مرضى ولا يوجد معلومات عن الفتيس الاوتوماتيك انه اى تكنولوجيا
الباشا بدر بسيونى سامحنى لانى اشغل سيادتك معى فى تفكيرى ولكن خبرتك بالسيارات تجعلنى امل ان اجد الجواب عند سيادتك
ياريت ناخد بالنا من كلام الباشا بيقول ايه

Saif El Deen