الموضوع: EX Saloon OR Super Saloon
قديم 04-10-2010, 06:03 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: EX Saloon OR Super Saloon

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goudamahdy مشاهدة المشاركة

د. اسلام الف الف مبروك ويا رب يكفيك شرها ويطعمك خيرها معلهش هي متأخرة شوية بس والله مش مجاملة والله انا ما لقيت خفة دم بالشكل ده في حد .أنا طبيب بشري تخصص عظام ايميلي هو www.goudamahdy@yahoo.com
الله يبارك فيك يادكتورنا.
ياباشا دا كله من زوقك أنا متأكد من كدةز
أنا بس مكسوف منك في حاجة أنا بصراحة مش دكتور ولا حاجة انا مهندس مدني على فكرة بس لفظ دكتور دا طلع عليا من أيام المدرسة بقى كنت بلبس نضارة وأركز قوي في الحصة وكدة فالما قابلوني صحابي برة المدرسة في مرة وكنت مولع سجاير وقاعد على القهوة قاموا قالولي حتى إنتا يادكتور طلعت منحرف ومنساعتها ياسيدي وانا بقيت الدكتور حتى بعد مادخلت هندسة وإتخرجت منها بقيت الدكتور بردو بحاول أقنعهم مش عارف تعبت معاهم
ماتجيش تقولهم إنتا طيب وتريحني منهم.