قديم 08-01-2015, 10:49 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجمل صور تعديلات سيارات نوبيرا هدية لاعضاء منتدى دايو مصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

تسلم يا دكتور موضوع الشبكة ده سهل خالص يا تعملها انت يا تجيبها جاهزة وتركبها عند سمكرى كويس بس

انا عاجبانى النوبيرا الحمرا برضو والنوبيرا وان عموما اجمل معرفش ليه مبحبش التو

اه طبعاً معاك فى ان التعديلات ديه عايزة قبل الفلوس كمان الروقان والبال الرايق يخليك تعملها من الصفر انا واحد صاحبى اشترى النوبيرا ديه نصين وورق حادثة وعملها من اول وجديد وقفت عليه بعشرين تلاتين الف وحكاية وتعديلات العفشه والمواتير بقى مقولكش بس هو عندة ورشة سمكرة اصلا فافبيتها يعنى وغالبا لو جه يبيعها هيكسب فيها وده نوع تانى من الناس اللى بتحب التعديلات بتعدل علشان تبيع وتكسب مش بس للمزاج يعنى لكن فى الحالتين لازم يكون عندك هواية وحب التعديل ويا سلام بقى لو تشتغل بايدك كمان بيبقى لها متعة اكبر
زوج خاله المدام هو اللي دلني علي ورشه محترمه و صنايعيه ايدهم تتلف في حرير لما كنت باغير طرمبه الباور في دسوق لان عندنا هنا سالت و ملقتش حد بتاع باور ,,, المهم الراجل معاه نوبيرا 1 ستيشن بقالها معاه 12 سنه و مدلعها و هو بيعمل شغله بايده في ورشه صغننه عاملها لنفسه لانه بيشتغل في ماكينات ضم الارز و القمح ,,, تركب العربيه ناعمه بشكل لانه لسه مسقط لها موتور و هو من النوعيه حاجه باظت يشيل و يحط مكانها مش بيصلح و عنده ابواب قديمه و الموتور القديم , الباب غيره عشان خبطه بسيطه و لا سمكر و لا دياوله .
انا زيك باعشق شكل نوبيرا 1 عن 2 و كان نفسي فيها لان فوانيسها تحديدا عجباني جدااا بس النصيب و الحمد لله علي كل شيء ...
ايه رايك صحيح في هوندا 99 .؟.

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*