قديم 08-01-2015, 10:36 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجمل صور تعديلات سيارات نوبيرا هدية لاعضاء منتدى دايو مصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nktis مشاهدة المشاركة

تسلم الايادي يا بشمهندس بس التعديلات دي كلها برا حيث بلاد التعديلات الشكليه الخارجيه و الداخليه ,,, مع اني كنت سمعت عن قصه تعديل الشبكه بالاكصدام حد بتاع فيبر يصبهم تقريبا و يتعملوا عموله بس عايزه حرفي شاااااااااطر ...

نوبيرا 1 الحمرا اللي في اخر مشاركه اللي عيني هتطلع عليها ...
غير كمان نسيت التعديلات و التظبيطات دي عايزه كاشات حيث الكاشات اليومين دول مختفيه .؟!!!!. و ربنا يلطف بينا و بالبلد
تسلم يا دكتور موضوع الشبكة ده سهل خالص يا تعملها انت يا تجيبها جاهزة وتركبها عند سمكرى كويس بس

انا عاجبانى النوبيرا الحمرا برضو والنوبيرا وان عموما اجمل معرفش ليه مبحبش التو

اه طبعاً معاك فى ان التعديلات ديه عايزة قبل الفلوس كمان الروقان والبال الرايق يخليك تعملها من الصفر انا واحد صاحبى اشترى النوبيرا ديه نصين وورق حادثة وعملها من اول وجديد وقفت عليه بعشرين تلاتين الف وحكاية وتعديلات العفشه والمواتير بقى مقولكش بس هو عندة ورشة سمكرة اصلا فافبيتها يعنى وغالبا لو جه يبيعها هيكسب فيها وده نوع تانى من الناس اللى بتحب التعديلات بتعدل علشان تبيع وتكسب مش بس للمزاج يعنى لكن فى الحالتين لازم يكون عندك هواية وحب التعديل ويا سلام بقى لو تشتغل بايدك كمان بيبقى لها متعة اكبر

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش