قديم 16-10-2014, 06:07 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute
سيارة جديدة رد: أخر اسعار بعض قطع غيار جاك B15 h او J5 ماهما محيرنا حتى فى الأسم!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zerocar مشاهدة المشاركة

ربنا يعينك يا استاذ ايمن يا عم ما انا قلتلك اللي فيها انت مش عاوز تريح نفسك معظم الحاجات دي ممكن اصلاحها وعلاجها وانها ممكن تعمل بكفائة عالية
أشكرك على التواصل والأهتمام كما اشكرك مرة إخرى بخصوص الخبر السمعته وفرحت جداً لحضرتك وباالتوفيق بأذن الله ,,حضرتك عارف إن الظروف على الكل مش تمام وانا واثق إن حضرتك عايز تخدم وده شيم الكرام امثال حضرتك القلوا فى ايامنا دى وبجد لو حبيت اعمل اى حاجة مش هلاقى حد محترم زيك بس كنت اتمنى ان تبدأ معرفتنا وانا مستعد مادياً على الأقل بعربون يبقى لى ماء وجهى ,, والله ماعارف اقول ايه لحضرتك وبجد نفسى اراك مرأى العين من باب الفضول للتعرف على إنسان بمعنى الكلمة, عموماً ارجوا من حضرتك ان تنتظر منى بعد إذنك مكالمة قريباً,كما إنى كنت اتمنى ان تلقى بدلوك وتفيد الجميع برأيك فى سياسة الأسعار لهذا التوكيل الذى بجد هو مثل حى على طبيعة نظام هذه البلد فى كل حركتها وإنفعالتها وردفعلها لأن بناءً على كل هذه الأفعال بتكون النتيجة صفر ---تقبل تحياتى وكل سنة وحضرتك تطيب