قديم 03-09-2014, 06:58 AM
الصورة الرمزية M0hamed Hasan
M0hamed Hasan M0hamed Hasan غير متواجد حالياً
التخصص العملى: بكارليوس تجارة
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

M0hamed Hasan is a jewel in the roughM0hamed Hasan is a jewel in the roughM0hamed Hasan is a jewel in the roughM0hamed Hasan is a jewel in the rough
نقاش رد: تقرير صيانه عربيتى رينو كليو 2004 عند الاستاذ حمدى (مخترع مانويل بدون دبرياج)

يا استاذى انت زعلت ليه الموضوع كله انى لسه مغير سير الكاتينه فى صيانه التوكيل هو زيت الففتيس و عاملين مراجعه على كل السيور و الزيت م مغرينيه كله من 1500 كيلو يعنى مفيش ملحقوش يشتغلوا
و نقطه المواقع الاجنبيه المشهوره مش قصدى بيها انت انا بتحوار معاك انا عارف انك بتدخل على الانترنت و بتجيب فيديو من اليوتيوب لصيانه العربيات و يا ما شوفتها و استفدت من الحاجات الى انت بتقولها فى مواضيع كتير لو انا مكنتش عايز اخد بنصيحتك مكنتش صورت تقرير الصيانه بتاع التوكيل و حطلتك الصور و استناك ترد عليا
فا موضوع الفتر بتاع البنزين دا انا سالت فى المواقع الاجنبيه المشهوره (قصدى يالمشهوره انى كنت مكسل اكتب اسماء المواقع دى فاختصرتها فى الكلمه دى زى cliosport.com and renullt fourms ) وحاجات تانيه نش جايه على بالى و فيديوهات من https://www.youtube.com/user/peugeotCitroen2CV/videos
بس كدا دا كل الموضوع بس الظاهر حضرتك خدت كلامى من طريقه تانيه خالص
يا راجل دا انا قعدت اعمل رفرش كل فتره مستنيك ترد مردتش تعبت و دخلت نمت علشان الشغل الصبح و فتح دلوقتى و انا سعيد انك رديت الاقى الدنيا بايظه