قديم 09-02-2014, 02:59 PM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا والاكسيل والكبالن الداخلى وهواك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

قدر الله وماشاء فعل
ومبروك الكبالن الجديدة
اللى انا فهمته انك رجعت نظام الكبالن على بلى
وخليت الخراط ينطر الصليبة القديمة ويركب بدالها واحدة جديدة صح ؟
لا هو اللى حصل ان الكبالن الداخلى القديمه اللى كانت راكبه فيها كانت على بلى حوالى 6 بليات(غويشه) انما الكبالن الداخلى الجديده اللى ركبت فهى عبارة عن كبالن صلايب زى اللى فى الصورة والخراط كان فيه كوبلن من الاتنين كان صاحب العربيه القديم لاحم الغويشه بتاعته فى الاكس علشان مكان التيل كان وحش فانا لما روحت للخراط فك اللحام وطلع الغويشه اللى كانت واخده بونطة لحام فى الاكس وركب الصليبه الجديده زى اللى فى الصورة

الكبالن الداخلى القديمه بقى مكنتش زى اللى فى الصورة لا كانت تركيبها الداخلى والخارجى شبيه بالكبالن الخارجى اللى على بلى وغويشه واللى فهمته ان اللى كانت راكبه فيها ديه كان صاحب العربيه القديم كان جايبها استيراد علشان اصلا مفيش منها جديد نهائى

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام