قديم 03-01-2014, 08:02 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نايل موتورز الحرامى المسروق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة crazydeepman مشاهدة المشاركة

ابو نورا بعد تفكير قررت
انا مش حرد عليك لاني تاتي مره اقولها انا رديت مم زمان
بالنسبه لاساس المنتديين و ملكيتهم الفكريه فديه متخصنيش كعضو دخلت بعدها و بعد ما استفدت هنا و هناك مش بعد مابنيت علمي و خبرتي المحدوده في عالم المحركات حهدها عشان طلع منتدب مسروق و لا سرق ولا ولا....مبخصنيش اللي يخصني اني اشارك و الاقي حد يساعدني لو عندي مشكله ده كعضو
اخر حاجه انا موجود في مصر موتورز و عضويتي فعاله ان مكانش الاداره حتعلقها او تحذفها و مشاركاتي حتكون محدوده فيما عدا لو لقيت عضو يستحق الثناء والتشجيع بجد لانه فادني شخصيا او لاقيت اني عندي معلومه او نقل خبره تستوجب نقلها لهنا لكني مستمر مع نايل لاني وجدت الاسره بالفعل هناك
اتمني للاعضاء والاداره ايضا المنتدى ككل مزيد من التقدم والتطوير وخلي الاعضاء اللي هنا هنا واللي هناك هناك
بالتوفيق جميعا وشكرا يا ابو نورا

Sent from my LT26i using Tapatalk

بعد متابعتي للموضوع من الاول
سؤال بقي
انت بقي مين عشان تقيم وتقول ان اللي هناك بيفهموا اكتر من اللي في مصر موتورز

وبالنسبه للملل وان المنتدي هنا نايم
طب ما قولتش الكلام ده لنفسك ليه وانت مشترك بقالك ازيد من 3 سنوات ومشاركاتك لم تتعدي ال 200 مشاركه
فين نشاطك انت الاول عشان تتهمنا او تحثنا علي النشاط

ومالك ياعم داخل فارد صدرك علينا كده ليه وانت مش غلطان ومعملتش حاجه
امال احنا اللي عملنا
وبما ان المنتدي وحش وممل وابو نورا ديكتاتوري واحنا كأعضاء مبنفهمش في العربيات زي حبايبك اللي بيفهموا هناك وانت ولا وقف ولا حظر يهم داخل ليه هنا بقي