قديم 02-01-2014, 08:48 PM
FAR!D FAR!D غير متواجد حالياً

FAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to behold
افتراضي رد: نايل موتورز الحرامى المسروق

استاذ ابو نورا و باقي اعضاء المنتدى
انا العضو اللي بعت و كلمت استاذ رامي صفوت اللي كنت بنصحه ب نايل موتورز
انا مش من الاداره للعلم انا عضو عادي بدرجه برونزي يعني مش مشرف حتى عشان تخميناتك ماتزيدش
بصوا بقى يا ساده انا مسجل هناك من 2009 و هنا من 2010 و كنت منقطع عن المشاركات هنا و هناك كنت ادخل استفيد و بس و اللي شجعني على الدخول و المشاركه اني ادخل هنا الاقي الدنيا لسه واقفه على حالها ادخل هناك الاقي دنيا رايحه وجايه و نشاط ملحوظ فعشان كده بعد ما بدأت اشارك هنا و رفعت عضوتي لدرجه نشيط بدأت اقلل من دخولي هنا لصالح هناك
موضوع ا/رامي صفوت ده بدأ من فتره رده في موضوع شد انتباهي تابعت موضوعاته تقريبا كلها لاقيته مميز في تفكيره و نشاطه و طموحه في التعديلات فاحبيت اضمه لاسره المنتدى التاني وده مش عيب ياساده اني اضمه لاسره تانيه عادي حبيت افيده و افيد بيه باقي الناس
لكن بعد تفكير قولت لأ ليحسب الموضوع مش تمام ونسيته و نسيت موضوعه لكن بعد فتره جه قدامي تاني قولت لأ انا حقوله و دماغه حتكون اكبر من كده و للاسف لأ
لكن انا تعليق على رامي بيه انه لما رفع برنت سكرين للمحادثات سقط منه رسالتين احب افكره بيهم
[img]http://nileup.com/up/uploads/**********_13886833681.pn g[/img]

[img]http://nileup.com/up/uploads/**********_13886833682.pn g[/img]

الواضح لما استاذ رامي سمع نايل موتورز اضايق لكن لو منتدى تاني كان عادى ولا كان بيجيب رجلي؟؟!!!

الموضوع اكبر من كده ياساده الدنيا واسعه وكبيره والعلام مش مقتصر هنا في المنتدى وبس... على كده يبقى كل واحد يركز على مصدر واحد للمعلومه و لو بص لغير المصدر ده تبقى خيانه على كده!!
لا المعرفه مقتصره على حد و لا حد يقدر يحجرها على حد لاهنا ولا هناك
أ/ ابو نورا و أ/ رامي اشكركم على ذوقكم البالغ انا لا خبيث ولا سافل و لا قذر وانا مدخلتش عملت اعلان لنايل موتورز على العام وكلامك ساعتها ممكن يتقبل بدون طبعا الفاظك الروعه و لكني دخلت لعضو بالخاص حبيت اقوله على منتدى تاني
وبالنسبه للاساءه لباقي الاعضاء انا ماسأتش لحد انا كنت بعيب على المنتدى انه ممل و نشاطه قليل والاعضاء نشاطهم قليل و ده مش عيب اني اقول كده امال يعني ايه مقارنه ومفاضله بين اي سلعتين
بالعكس يا اداره لما يدخل واحد زيي و يقول على الخاص لواحد زي العضو رامي يبقى كده فيه خلل عندي ادور عليه واحاول اصلحه او اطوره عشان اكتر من نشاط الناس وبالتالي اجذب مزيد من الاعضاء يا ساده لو المنتدى بينجح بينجح من الاداره و قبلهم الاعضاء و لو يفشل بيفشل بالاداره والاعضاء
و بالنسبه لوضوع المحادثات اللي بين استاذ ابو نورا و استاذ رامي انه ممكن يعملوا معايا الجلاشه ولا يحظروني احب اقولكم الجلاشه اللي من النوع ده متفرقش معايا لانك متقدرش انك تحظر حد او تلغي عضويته لانه مشترك بمنتدى تاني او حتى قال لعضو اخر على الخاص على منتدى تاني
ولو اتحظرت عادي حعمل عضويه جديده وادخل لان المنتدى ده مش ملاكي
استاذ رامي صفوت انا كلمتك على الخاص و كويس ان ده رد فعلك عشان انت مكنتش حتعرف تمشي معانا هناك
وللي فاكر اني مثلا مكسوف او خجلان .. اخجل من ايه مفيش حاجه غلط حصلت و لو اتعاد الموقف كنت حكرره تاني لكن مع عضو غير أ/رامي