قديم 05-12-2013, 01:37 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دستور العسكر في مصر 2013 (وزير الدفاع هو الحاكم الفعلي ومنصبه محصن)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

اونطة ايه بس يا تامر انا اول مرة اشوف نص دستورى يقعد وزير دفاع مدتين رئاسيتين والرئيس ميقدرش يغيره ياراجل ديه بقت مسخرة

وونبى يا عم احمد متتكلم عن الاخوان والعسكر متخلينيش احطلك اخبار وصور ومواقف وفيديوهات تملى 100 مشاركة عن صفقات الاتنين مع بعض

عامة كل طرف فيكم مبقاش شايف الا نفسه وكتر الكلام ممنوش فايدة انا بس عايز اقول انى رافض الدستور ومقاطع للاستفتاء وما سيترتب عليه

انت عارف يا ابو نورا من اول الثوره اني كاره لحكم العسكر
بس لما توصل المرحله انهم يبقوا هم والاخوان بس
يبقي طبعا حكم العسكر في سبيل اباده للاخوان لاي فعلا مبحبهمش نهائي
وهاتلي بطه بلدي في مواجهه الاخوان هنتخبها وبطه بلدي في مواجهه العسكر مع عدم وجود الاخوان برده هنتخبها
ولو ماده واحده في الدستور مش عاجباك فده شئ طبيعي لان مينفعش نتفق كلنا علي حاجه واحده
وياعم وائل انا عارف انك مش عاجبك اللي احنا فيه بس نعمل ايه قدر وواقع لازم نتقبله لحين التغيير