قديم 03-12-2013, 09:28 AM
الصورة الرمزية ramy safwt
ramy safwt ramy safwt غير متواجد حالياً
من انا؟: The Toy maker
التخصص العملى: CEO
هواياتي: innovation

ramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعديل فيات 126 لاوتوماتيك ... وبعض المشاكل ...

فى صور لسه هتنزل انهارده عن التقفيصة بتاعة الموتور و شوية حاجات تانية بس اجلت رفعها لحد اما تكمل الصورة

ان شاء الله نسقط المكنة انهارده او بكره بالكتير انا بس محتاس فى العربية عندى عشان اتضح ان الميكانيكى اللى رحتله يصلحها بعد الحادثة ركب المقصات غلط و اللى كان واقف على دماغه اخويا الصغير مش انا كنت بجيب المساعدين ليه فى الوقت ده و ده كان سبب كسر المقص اللى انا فيه دلوقت فاليوم هيتبهدل اخر بهدلة انا عارف ربنا يستر بقى

بالنسبة للفيديو محتاجين كذا بطارية بتتشحن مقاس AA و انا عندى الشاحن عشان نقدر نعمل الفيديو مستمر ما نحذفش منه حاجه انا عندى الابلود ليميت على اليوتيوب 12 ساعة يعنى ممكن نصور كل فتفوته بتحصل و محتاجين حامل كاميرا يكون كويس

بالنسبة ليك يا ادهم انا عاوز احكى معاك لأنى بجمع اجمع فريق احترافى و اعمل مركز لتعديل العربيات و تجديدها