قديم 02-08-2013, 10:52 AM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: برجاء المساعده ضروري حاسس اني هتورط وهشتري بكرا..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالرحمن سامح غالي مشاهدة المشاركة

بص انا هقولك بصراحة من الاخر اولا الاوكتافيا في 2013 نزلت ثلاث انواع النوع ده اللي هتشترية هو الشكل القديم فيه منه نوعين واحد الموتور بتاعة 1600 والنوع الثاني 1400 و النوع الثالث هو الشكل الجديد وبيكون 1400 بس موتور جبار 140 حصان انت بتاعتك اكيد 1600 والراجل ده كسبان فيها بطريقة يعني اول فئة دي قبل ما تغلى كانت عاملة 173000 الف وبعد ما هلكها 24000 كيلو بيبيعها ب 177000 الف هو مستغل ان الجديدة منها بعد ما غليت بتعمل 215000 الف وبصراحة 24000 كيلو في عربية موديل 2013 كتير قوي ده كان دابح العربية انا اقتراحي ليك استنى شوية وفكر براحتك وصلي صلاة الاستخارة ودور في النت وعموما واكيد هتلاقي احسن هي لو كانت ب177000 الف وماشية حاجة معقولة مش 24000 الف كنت تشتريها وقبل ما تشتري اي اوكتافيا قول لصاحبها وريني دفتر الضمان واتاكد انه عمل كل الصيانات هي اول صيانة بتتعمل بعد 10000 كيلو او سنة من تاريخ شرائها وفي الاخير القرار ليك بس نصيحتي ليك استنى ومتستعجلش ودور في اماكن تانية واكيد هتلاقي احسن منها وربنا يوفقك

الراجل ده كلامخ 100 100 نصيحة ابعد عنها 24الف كم و2013 كتييييييييير جداااااااا
وممكن تكون كانت ايجار

حاجة كمان سعرها غاااااااااالي جداااااااااا جداااااااااااااا

الاوكتافية موجودة كتير للبيع دور كويس وعلي مهلك وان شاء الله تعتر في حاجة كويسة