قديم 26-06-2013, 03:48 AM
الصورة الرمزية Felefel Ahmed
Felefel Ahmed Felefel Ahmed غير متواجد حالياً
من انا؟: 18 سنه عربيات
التخصص العملى: Senior Supply Chain Manager, now Project Manager
هواياتي: سيارات , صيد, غطس , PS , سفر ,كره سله سابقا

Felefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للرد على استفسارات الاعضاء والدعم الفنى لمالكى الفيرنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR_GABER1 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بصراحة احب اعبر عن شكرى وامتنانى لهذا المنتدى واخص بالشكر الناس المحترمة اللى بترد على مشاكلنا وهم M.TONSY و MR speed .
زى ما سبق وضحت لكم ان عربيتى فيرنا 2010 كاملة مانيوال
ظهر عندى بعض مشكلات خفيفة بس مأرقانى وهى:
1- سماع صوت تزييقة فى الباب الشمال اثناء المطبات مش عارف من ايه.
2- الزجاج اليمين عند الرفع يجى قبل الآخر يعصلج ويترفع ببطء شديد بقى له فترة لدرجة ان الكاوتش على وشك يتاكل .
3- الظاهر حد شد الجريدة بتاعة الجنب عندى وكسر قواعدها ...بتتباع فين وبكام وهل بتكون بلون السيارة ولا محتاجة دهان
اشكركم فانتم أهل الخبرة والله سوف يجازيكم خيرا على نشر علمكم لهداية المحتاج اليه
السلام عليكم
1 - الباب مريح من مطب او حد سند عليه وهو مفتوح , واحد بتاع ببان هيعدله بأيده فى دقيقه واحده ب 5 جنيه
2- شيك علي قواعد الزجاج (اللي بترفع الزجاج) ممكن تكون مرحله حاجه بسيطه فالزجاج يحك في الكاوتش او ممكن يكون سير ماكينه الزجاج مريح وعايز يتشد
3- الجديد كله لون واحد (اسود) بس مش عارف بتتباع حتت ولا طقم كامل , ممكن لو عايز تشتري يكون ن أي حد بتاع مستعمل وهنا كما صعب تلاقى اللون بتاعك , انا شايف انك تروح لواحد بتاع فبر (مش سمكري) هو شغلته الكلام ده (لو اكصدام مدغدغ بيلحمه ويظبطه) هيلحملك كلبسات في الجريده من تحت ويركبها وولا تشتري ولا ترش (ومش هياخد 20 جنيه)

Ahmed Felefel