قديم 22-10-2009, 10:29 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حزب كارهى الماتريكس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

ياجماعة انا اسف لو الموضوع حيسبب مشاكل انا بعتذر عنه سمحونى وانا عاملة فى المنتدى العام عشان ده مش تقييم للعربية انا عاملة كده هزار ومش اخد الموضوع جد لكن لو عاوزين نقيمها انا تحت امركم وبلاش زعل الموضوع كان هزار
استاذ بدر اسمحلى احييك على ذوق و شجاعه الاعتذار تقديراً للناس وزعلهم وان كنت متحفظ على زعل الناس من موضوع ينتقد شكل السياره اللى المفروض يصنف كراى شخصى ولا يعيب السياره فى شىء

علماً بان العربية نالت انتقادات عالميه كتير بسبب شكلها وبنينفرينا (المصمم الايطالى للسياره) نال نقد لاذع عليها بلغت لحد وصفه بانه " اسواء مصمم لارخص سيارات " لاسيما وانه وهو صاحب بيت تصميم تميز باخراج تصاميم لسيارات اوروبيه فاخره
لكن دولقتى الطليان بقو شغالين على الكوريين والصينين اكتر من الاوبيين كمان

بل ان مجله انجليزيه حطيت الماتيركس من ضمن 6 سيارات لمصمين طليان مشهورين تحت اسم (كوارث التصميم)
والقائمه ضمت من تصميمات بنينفرينا الهيونداى ماتيركس والبيجو 1007
بالاضافة الى الدايو ماتيز اللى صممها جيوجاريو الايطالى ايضا

مش بس كده وعملت لعبه لتنافس على تكسير العربيات ديه

رابط اللعبة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش