قديم 20-10-2009, 11:12 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
رد: جابر عبد الشهيد لتجارة السيارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_o_sakr مشاهدة المشاركة

يا سيدى الفاضل : انا لم اقل ان إسمك مرسى أو خلافه و يبدو انك إختلط عليك الأمر بينى و بين شخص آخر, اما بخصوص إن معلوماتى جيده بس انى احاول اكتب فرانكو صح و إنى اراجع كلامى الأول لأنه ملئ بالأخطاء فحاضر المره الجايه حراجع كويس (مع العلم انه لا قواعد ثابته للفرانكو) و حكتب بالعربى احسن علشان كل الناس تعرف تفهم كلامى, و انا إسمى مش مرسى على فكره..
أما لهجه السخريه فلن أعلق عليها لأن المنتدى يهمه الإفاده و الإستفاده لجميع الأعضاء و ليس التحدث عن السخريه و خلافه مما لا يليق......
و شكراً لردك الكريم ولو أنى كنت اتمنى منك رض موضوعى عن مدى صحة المعلومات

و لو تسمح انا عندى سؤال ارجو منك الرد عليه : ما هو الفروق فى المواصفات بين ال SX highline الخليجى (الموجوده طرفكم) و SX highline من الوكيل المصرى؟؟
و مازلنا فى انتظار ردك الكريم يا استاذ سيد,,,,,

التعديل الأخير تم بواسطة m_o_sakr ; 20-10-2009 الساعة 11:19 AM