قديم 17-05-2013, 05:17 AM
الصورة الرمزية reda310
reda310 reda310 غير متواجد حالياً

reda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant future
افتراضي رد: افيو اتوماتيك ام فيرنا ام لانوس ام ساجا

يعنى على كلامه التكيف فى العربية 1300 الاوتو ياثر على السحب ونفس العربية بس مانوال مياسرش-الله اعلم-بس تقريبا بيقولك كدا ليه لان المانوال موجود والاوتو عليه سحب كتير وبيستنوا العربيات تيجى من ماليزيا
هيا مش 1300 بس 95 واقوى من عربيات 1600وعمرك مهتحس انها 1300 والعربية معايا داخلة فى سنتين وانا عارف بقول ايه وفى ناس قفلت ال100 الف وتمام
ايه اللة موجود فيها مش موجود فى التانين اسال اى حد هيقولك محترمة تقفيل ماليزي 100%
عالية صعب انك تحك زى العربيات التانين
والمفروض العربيات عالية سباتها بيبقى مش كويس
بس انا واى حد راكب بروتون بوجه عام سبات جبت بها 200 كيلو والعربية مسطرة على الطريق ماشاء ودا صعب تلاقيه فى الكورى عموما الغرز والسبات على السرعات العالية وقوة بادى وشاسيه لانها عربيات شبابى رياضية
سحب هايل مشاكلها مفيش الحمدلله بتستحمل وعمرها مهتكسفك لا فى قوة احتمال وسحب ولا فى سرعة وسبات
مش هتغير لها اى حاجة اصلا غير بعد سنين -قطع الغيار انا قصدى اقولك لقدر الله لو حصل حاجة وملاقتش فى التوكيل او برة فى المحلات ممكن تلاقى لها قطغ غيار برة افيو لانسر كدا
يعنى مفيش مشاكل والله عربية حلال فيها الفلوس غير عربيات تانية كتير فى السوق
افتح اللنك او خش على البروتون هنا فى الموقع وشوف
انزل بص على العربيات 3 فى المعارض وافتح وشوف ولو ليك حد معاه العربيات دى هيقولك مميزات والعيوب وانا العربية معايا سنتين ودى خبرة مجرب زى مبيقولو انا اصلا زيك استعمالى خفيف يعنى داخل فى السنتين ومعملتش 10000 كيلو لسه